Onsdag

Hejhej där. Nyvaken och helt varm i kroppen, känns mkt fint. Ska snart börja fixa nå att äta, sen fundera jag på att höra med TantJessica om hon vill komma med till riekkola en sväng. Va där igår också med henne, va ganska nice!. Såg en tönt film som jag somnade till.. Den va inte alls nå bra, inte som jag hade hoppas på.

Sen en liten sak jag bara måste ta upp. Jag vet själv att de här inte kommer och funka, men så länge de gör de så mår jag bra i allafall. För hänt har hänt, och jag skiter i de :) Fast du vill och önskar att de va mitt fel, så komme du alltid veta ändå att de inte var så. Lägga över ilska för nått jag inte har nå med att göra på de där sätten, det är först inte vänskap.

små fix och trix hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0