Du vet när man drömmer och vaknar upp och allt bara vara en dröm..

Jag somnade till där ett tag, men mitt humör är inte så mkt bättre. Mina drömmar är också helt sjuka, men de sjuka är att jag tror på dom. Finns bara en som förstår mig just nu, skulle ha varit jävlit skönt och ta telefonen och ringa upp och berätta allt. Du skulle förstå mig och få mig på anndra tankar på engång. De har du gjort så många gånger. Men de är så synd att de där nummret är så svårt att ringa till.. dom här drömmarna kan förstöra så mkt, och de vill jag inte. Är ganska svag när de gäller just de här. Jag funderar och tänker allt för mkt! borde sluta med det, men de går fan inte.

nej nu ska jag packa min väska, för jag ska fara och simma med tom mage! japp, kanske int så bra tänker ni. Men de ska jag inte, är bara så irriterad så jag skulle kunna göra de, bara för att !! Inte hellr för att jag ska fara nu utan sen senare, kommer inte riktigt ihåg vilken tid Jessica sa när hon ringde mig nyss.

Igår kollade vi en film som heter; Due Date! den va ganska king.
Den fick mig och skratta många gånger. MÅSTE SES!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0