we make believe that our hearts are never shot and somehow you’ve convinced me that I’m pretty when I’m not, everybody wants to be your friend but I just want to hold you when the music ends.



God jävla morgon. Att en sådan liten sak kan få en vilja göra något jävligt dum. Jag fattar inte, är skit irriterad idag. Min dag började ju så bra, elr? Fundera på om man kanske skulle ta och lägga sig igen? ingen ide att den här sur tanta ska sitta och störa sig på allt och få andra på dåligt humör. Skulle behöva en resa från stan ett tag, men så kommer de nog inte bli på ett bra tag. Försökte ringa Anders nyss också men han är inte på plats först vid tre tiden, snälla döda mig!

Varit till af idag. Tack mor som körde mig till stan, men hann bara sitta där 10min? så var jag tvungen att gå hem. Hem i 25- och vad ville dom? Inte ett skit, kolla om jag vad vid liv elr nå. Ne men de va lite onödigt att fara dit, kunde ha sovit istället för att sitta här skit less.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0