Måndag

Trött. Klev upp vid 08,00 idag och de första jag fick göra va att räkna pengar. Sen åt vi lite smörgåstårta och sen for vi på stan. vid ett så fräffade jag anders, vet inte om jag blev så mkt klokare av det. Hade mina tankar på nå helt annat. Men lite info fick jag in iallafall. Måste köpa en almanacka, för nu fick jag två möten till att fara på. Hur ska jag komma i håg allt? Efter jag var klar hos Anders så for jag en sväng med Anna och Jennifer, och kom just hem för att tvätta kläder. Men är så sjukt trött så jag har egentligen bara lust att lägga mig i sängen och sova tills imorgon. Ska hämta hem datan imorgon, den behöver verkligen en liten kur av min far tror jag. Sen när den är frisk kommer den få följa med till kuben. Måste förbi crille också och hämta väskan till den och mitt internet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0