Tisdag

Sliten. Jag är trött som fan, vad gör jag vaken? Igår sov jag till fyra på dagen? och gick ganska så tidigt och sov.. Nu borde jag ha skit mkt energi och hoppa runt som en idiot! men jag vill bara lägga mig ner och somna om. Men tycker de är lite små onödigt så fundera på att ta en cigg och sen kanske plocka undan lite här. Igår hängde jag med Bill och Bull, så tröga människor. Men jag diggar dom ändå. Jag skulle behöva gå in till stan och kolla upp de där med skolan. Men jag orkar inte, och på torsdag? elr va de på onsdag? nå skit samma. Någon dag här har jag tid på af igen och då skulle jag ha varit förbi till skolan, och gjort nå test på datan.. Jag har inte gjort ett skit! tack gud för att du gjorde mig så smart! De börjat bli kanska tomt där uppe, så nu ger jag upp. Hade hejs!



Jag saknar min mjukisdess!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0