We don't care what people say

Har förstökt skriva nu här säkert i en timma!! men de går inte alls bra, blir inte alls om jag vill. mina fingrar går allt för fort.. Men idag var jag till Tornedalsskolan och fick en tid imorgon klockan 3. Hoppas jag inte sover bort dagen bara. Undra hur de här kommer och funka. Vet inte riktigt om jag tror på mig själv, för de här med och plugga är verkligen inte min sak. Men jag vill, orkar inte var nån loser nå mer. Men ja gott folk vi får hoppas på de bästa. Men är ganska bra på att bara skita i saker. När de blir jobbigt så brukar de va lättare att bara lägga undan allt och göra de jag är bäst på. Up up and away! Men nu är de slut, jag ska ingenstan nå mera. ehe, ja kanske sen. Men just nu ska jag Plugga! låter så sjukt. Nu jävlar! äh, fifan nu lägger jag ne den här skiten. Blir hellt snurrig om allt skrivande om skola redan.


(kil me! de är tebax igen, de här är ju värre än mens..)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0