Torsdag

fixat pass och idag fick jag veta att de var godkänt!! va lite orolig där ett tag att jag inte skulle få något. Men de går bra nu :) Ja elr förutom att jag inte har varit på kuben idag och hjälpt mor min. Sen hade jag tid klockan ett till anders men tog mig inte dit. Skulle få träffa Malin som skulle ta över anders, men jag vet inte hur de här kommer och funka? Menar hon bor ju också i luleå, så förstår som inte iden i de hela. Skit samma, jag orkar inte bry mig så mkt om de där. Igår så skulle jag och Nathalie fara och ta en öl med Rosanna och pojkarna. Slutade med att jag och Nathalie idag klockan tolv på dagen går hem i 30 plus typ. Var ut på umppis och sen blev de efter fest. När typ alla hade åkt hem, så kom Nathalie på att hon skulle börja fixa mat. Började grilla och ha sig, haha. Varit skit sliten hela dagen idag, men vi byte kläder och så for vi och hämtade max mat igen och satte oss på vårat lilla place. Fick besök av våran vän Ville, som vi sen drog med på lite shopping. Var inte bara han som blev less efter ett tag, utan själv ville jag också bara hem och sova. Byte bil och hämtade upp Jennifer och hunden. Får tebax till vårat lilla place och låg där resten av dagen. Ville och Jonathan kom en sväng och sen har vi inte gjort så mkt mer. Jag ville bada, men ingen annan va på /: Imorgon har dom tydligen lovat fint väder igen. Ska kolla på Nathalie hela dagen, sen ska jag kanske supa mig lite full. Men först på morgonen ska jag med mor till kuben, och fylla bordet igen.  Jag orkar inte skriva nå mer.. Måste tvätta av mig lite, känner mig så äcklig! Puss och kran ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0