Måndag kväll

Jaha, då kanske de blir att man ska åka till spanien. Mor tycker att de är en mycket fin ide, och alla som hon har sakt de till också. Själv hade jag inte tänk säga till någon om det. Men nu har hon ju redan sakt de till halva stan så. Vi har varit på stan hela dagen, och tog en promenad till kuben när jag vaknade. Imorgon har jag fullt upp, ska med mor på morgonen sen till af och prata och skriva på lite papper. Måste hinna ta en sväng med hunden också, han har blivit så trevlig och gå med nuförtiden. Pappa har fixat min data, jävla så fint. De behövdes haha! Äta lite havre fras sen sova Pusshejs!


´

Har varit mörk i håret tidigare. Undra varför jag inte gillade de då?
För nu är de inte så farligt som jag hade för mig att de var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0