Måndag

Skulle ha varit till läkaren idag, men somnade först vid 07,00 så missade typ skiten. Igår for jag,Nathalie,Malin,Rosanna och Hk till umppis med sv tröjor. Ja elr inte då Rosanna, som ville att finland sku vinna skiten.. som dom då gjorde också men lite tur! Efter första perioden så for vi över till Sports och kollade där ist. Undera hela kvällen så de enda jag fick i mig va is vatten. Men ångrar int ett skit vad jag har gjort, fast jag inte har ätiti sen Lördas. Jag och Nathalie for och hämtade upp Crille och Petter och vi åkte bara runt och kollade vad som hände på stan. Vid 4-5? så hälsade snutarna på och förstörde stämningen..

Saknar vissa av barudarana som fan! man snart ses vi igen hoppas jag :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0