Onsdag kväll

Kom just in från en lång runda med hunden, skönt väder vi har ut idag. Vaknade ju vid fyra när min far kom hem, så tänkte trycka i mig ett sömnpiller så man kan sova inatt. Hinner inte göra så mkt när man sover bort hela dagarna. Som idag skulle jag ha behöft fara till af, elr egentligen skulle jag ha varit där för två veckor sen... Skulle behöva ett jobb också, blir jobbigt och sitta upp och ner så här. Någon som vet nå? hör av er till mig. Kan göra vad om helst :)

Nej nu ska jag kolla en film och svara på mina brev, som jag fick idag. sen försöka sova Pusshejs!


Han springer efter mig hela tiden, får inte ens vara på toa i fred
 så står han där och skriker! Men jag älsar han för de :)


Kommentarer
Postat av: s

Jag har kan fixa ett jobb åt dig här, det finns lediga platser ;)

2011-05-26 @ 15:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0