Panikångestattack ?!

Hade hört folk prata om de, men trode aldrig de kunnde vara så sjukt läskigt. Alla får ju som olika, men jag trode fan att jag skulle dö!! de höll på i flera dagar. Efter ett tag var jag helt säker på att jag hade blivit sjuk i huvudet och behövde söka hjälp. Det är svårt att ta över en själv när man får en sån stor ångestattack. Klarade av att styra den i fem min typ sen va den tebax. Alla sjuka tanka flög runt i ens huvud och saker som har hänt under livet, nära döden upplevelse var jag helt säker på att de va. Var helt ensam dom här dagarana.

De här var alltså första gången och den äckligaste av dom alla!

Andra gången var jag runt folk, vi satt och kollade tv och helt plötligt så viste jag inte vars jag skulle ta vägen. Tänkte inte ens på nå speciellt elr prata om nått. Jag försökte resa mig upp ur soffan och sprang till mitt rum fick upp dörren sen flög jag tydligen i hop. De här kommer jag inte ens ihåg, när jag började komma tebax så var de som att jag inte levde elr nå? Var som i min egna bubbla och alla pratade skit jobbigt. Jag fatta som inte vad dom prtade om, jag ville bara stå upp men jag hade som inte kraft till det. Allt jag kollade på vobblade typ bara runt. som om man skulle ha ätiti svamp, allt såg så där sjukt ut.

Efter dom här gångerna har jag bara kännt av så där lite. Ibland när jag går runt bland folk blir jag skit yr och tappar kontrollen och fattar inte vad folk sägert till mig. De är lite små jobbigt, men de är bara att kämpa imot.

Har parat med läkare, och de har sakt att jag är full frisk. Själv tycker jag att de är självförvållat, haha ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske dags att fundera över varför du får panikångester...det finns alltid en förklaring

2011-05-19 @ 21:42:42
Postat av: Anza

Det är bara att fortsätta kämpa emot alla motgångar, det kommer bli bra! :)



2011-05-19 @ 21:43:37
URL: http://anza.devote.se/
Postat av: Linda

Jag vet redan varför jag får det.

2011-05-19 @ 22:07:02
Postat av: Linda

Jag vet redan varför jag får det.

2011-05-19 @ 22:07:07
Postat av: Jaana

Linda du fixar detta! Stå på dig ;)

2011-05-21 @ 23:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0