Söndag

En till ren och fin helg. Men har inte sovit så bra dom här nätterna. Lördagen bubblade vi lite till, Petter och crille var hit också, och dom tog några öl. Dom lyckades få med oss på umppari nyktra och sen sov jag inte mkt under natten, upp tidigt och börja fixa och trixa sen åkte vi till luleå. Körde peter till flyget och sen kollade vi i varenda sko butik efter ett par skor. Men inte ett skit hittade vi, om vi hitta så fanns inte storleken. Var förbi till farmor också, ska här någon dag fara och hjälpa henne och städa i huset. När vi kom hem till Nathalie så somnade jag på soffan nästan på engång. Därför jag sitter vaken nu och inte kan sova.
Jag känner av hur de kommer och går hela tiden, skit jobbigt. Blir lite små irriterad på mig själv. Men de är nå man får ta och leva med. Har som inget annat val just nu i allafall. Orkar inte ta tag och göra nå åt det. Har som inte någon ork att göra ett skit. Vissa dagar har man energi ett tag sen är de som att kroppen ger upp. Men de känns så mkt bättre nu än förr, innan jag gick in så var jag på g att bryta ihop helt. Men nu finns ju viljan, får bara söka fram den där orken som verkar vara den svåraste biten.
Och de här att folk skulle börja prata, de visste jag redan så de är helt bort blåst i mina öron :)
finns bara en lite brud som jag kommer ta fast i och fråga ut, för hon av alla ska fan inte prata ett skit! Hon vet inte ett skit om mig, fast hon tror det. Just henne stör jag mig så SJUKT mkt på... Resten av folket bryr jag mig inte om, prata på ni bara. Jag lyssnar inte :)
Varför får jag alltid för mig att börja blogga på natten? Sen sitter jag och blir irriterad över små saker. Men en sak är jag iallafall säker på, de hör är min blogg så jag skriver vad fan jag vill ^^ dryg jag låter.. skit samma, nu kolla lite tv och somna på ett tag. Ny dag imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0