Tisdag

Varit lite små grinig idag, fattar inte varför. Fick sova inatt men vaknade upp på helt fel sida. Tog en sväng med hunden och när jag kom hem så tvättade jag kläder och gjorde mat. Har just ätiti och nu väntar jag på att vi ska dra och dansa lite. Men inte alls sugen på de, men måste så måste man. Har kommit till en liten period där allt känns så meningslöst. Känner mig fast och har lite små panik. Över vad vet jag fan inte, men hoppas de går över snart för de känns inte alls ok de här. Jaha vad mer? väntar på att s3 av weeds ska landa och om två veckor måste jag åka till Luleå.... .. . .. . .... fan vad tråkigt! jag vill verkligen inte.

Anything that's worth having
Is sure enough worth fighting for
Quitting's out of the question
When it gets tough gotta fight some more

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0