Vad tänker du på? Funderar hela tiden på allt skit just nu..

Tanken av att de kan vara lite mystiskt får mig bara att vilja ha mer av det. Det bara snurrar runt och jag vill inte få ett slut på det, men ändå känner jag mig fri och gå. Viljan att ha och inte ha. Det är fan jobbigt. Känner hur mitt huvud bara gör mer och mer ont efter allt tänkande och allt prat om ingenting. Hur kan allt bara vända så fort? Det är nog den frågan vi aldrig kommer få ett svar på. Hur mår du egentligen? Ja men visst. Där kom den jäven också fram. Jag tänker inte på ett skit just nu, när jag annars brukar fundera på allt och de bara blixtrar fram bilden i mina tankar. Tomt helt jävla tomt, och de gillar vi stort! Som du sa; du är inte ensam. Men vafan håll bara käften! Dom känner sig så nere just nu efter allt prat, dom vill förstå med dom kommer aldrig göra det. Jag vill förstå men jag kommer aldrig, ALDRIG förstå.
Fast vi vill veta just nu, så kommer vi ångra oss efteråt. Bättre och inte veta men jobbigt och veta fast man inte vet. vad mystiskt allt är just nu. Gör dig av med det som gör dig olycklig och heja på de som gör dig lycklig! Jag säger bara håll käften! Just blev det helt från ingenstans helt sjukt mystiskt, och de känns bra och veta att man aldrig är helt ensam. Synd bara att dom orden inte slår sig... För än hur du kommer vrida och vända på allt så kommer du alltid känna dig ensam och vilsen. Det är fan king och tänka på sig själv, men så sjukt fint och bry sig om anndra. Men svårt och ge när man vet att man aldrig kommer få något tillbaka. När det såg som mörkast ut så fanns de en väg ut. Den vägen kommer leda dom flesta långt! Vi pratar inte om er, elr dom. Utan dom pratar om alla. Ingen kommer och förstå någonting, precis som jag gör just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0