Tisdag


Now and then I think of all the times you screwed me over
But had me believing it was always something that I'd done
And I don't wanna live that way
Reading into every word you say
You said that you could let it go
 And I wouldn't catch you hung up on somebody that you used to know...


fifan, kan inte sluta lyssna på den där jävla låten.

Jo, nu sitter man här igen och glor. Väntar på att tvätten ska bli klar, har tvätt dag idag och de känns nice. Gillar rena kläder, mena vem gör inte de? Nu undrar ni säkert hur min påsk har varit, och rent ut sakt så vet jag inte själv. Har varit full sen dag ett.. Gillar läget som fan, har haft kul tror jag för inte har man ångest över nå :) Jag känner mig glad idag, sovit över hos min mor och planerar söka lägga. Men känns lite onödigt när jag inte än vet vad jag vill göra. Ska jag vara kvar i stan elr ska jag dra? Måste vänta ett tag men att söka lägenhet!!! fittanskuk måste, nu blev tvätten klar.. så hörs! kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0