Onsdag

Jag hängde i luleå en sväng igår, fynda som fan ;)
Idag då? sitter i min mors soffa och har just fått igång en tvätt, är lite små sliten blev en lång natt för mig.. På lördag ta vilda balen! ska dra och kolla och ta massa bilder på henne. Fast kommer nog se henne före de också, ska dra på morgonen till hennes mor och kolla och hjälpa till. Se så allt blir nice. känns skit, jävlit skit. Samma bajs som går upp ner, upp ner, uppner uppner.. Är lite små glad över allt som har hänt, men visst är de ju jobbigt. Men livet går vidare :) Ta vara på de som gör dig glad! och skit i resten. för idag är de en bra dag! för idag är de Lindas födelsedag! :D :D nej skoja bara, de här året hade jag inte ens tänkt att fylla år. blir att vara 21 resten av mitt liv nu! YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ...

HAHA! SÅ jävla nice, för några dagar sen så.. så SÅ hade jag och vilda skit kul :D
Hela dagen garvade vi så till slut fick kärringen ont i skallen. Mitt i ett skrattattack
så skriker hon: JAG KOMMER FLIPPA. De va så kul, fitta va kul de va! Den dagen, hoho. De va länge sen jag skrattade på riktigt från magen. känndes nice :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0