Tisdag

Var arg på morgonen när jag vaknade, har ingen aning om varför. Men vilken tur att jag inte vevade till någon,haha. Men de skulle ju ha varit lite små roligt.
- FANFAN, varför gjorde du så?
OJ, förlåt! jag vet inte jag sov..
- Jävla idiot!!!
MEN FÖRLÅT!

jaja, skulle ju som egentligen vara i köket nu och laga mat. Men de känns som att de är lite onödigt för jag vet inte hur länge de tar och cykla till, ja vars dom nu skulle. Lika och sitta här och lyssna på massa skit musik och skriva med min vän som sitter i Thailand just nu. Och nej jag är inte alls avis på den jäven!! Jag skulle jn som aldrig vilja vara där just nu. Måste springa och kolla tvätte, fyfan vad jag har tvättat. Jag lovar att DU får en höger om jag inte får nå igen för de här! hade hejs!


Kommentarer
Postat av: ;)

Jag har variit med om det där många gånger :)

2011-08-30 @ 14:14:19
Postat av: ;)

inte samma som ;) meh linda du e en guldbit du ta väl hand om dig... <3

2011-08-31 @ 02:58:20
Postat av: ;)

inte samma som ;) meh linda du e en guldbit du ta väl hand om dig... <3

2011-08-31 @ 03:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0