Tisdag

Har nog en liten tomte som fixar mina räkningar.. Dom skickade tebax mina pengar, så blev lite orolig och ringde och kollade läget. Jahaps de finns ingen räkning? Ingen jag klagar över ;)

Haft en trevlig helg faktiskt. Fredag kanske inte var så skit rolig, ont i huvudet och illamående. Var en sväng och tog en cigg med Jessica och gängen. Sen gick jag och la mig, och vi fem tiden blev man uppriven ur sängen och blev dragen till seskarö. Där blev man bjuden på öl och sprit, tog båten och hämtade pengar och in till stan och hämta mer dricka. Hamnade i riekkola åt lite och sen ut med båten till mor och far stuga, där satt far ensam och elade bastu så vi gick över till mosters stuga och där satt alla och va glada. Lekte med linus och linnea lite, sen for vi till nikkala och hälsa på karlssons. Va massa folk där men blev inte så länge där, så vi åkte efter de till riekkola igen och där va de full fart. Vi satte oss ner ett tag och sen va de nattinatt hemma hos mor och far i stugan. Fint väder blev de på söndagen och vi satt mest bara och prata och åt god mat. elda bastu och sen åkte vi till seskarö och somnade ganska så fort. Helt slut efter helgen.

Nu fixa lite och vänta till klockan blir ett, så blir de mat och fara till af Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0