Torsdag

Jag tycker tydligen de är kul och laga mat. Idag blev de hemmagjorda biffar, blev faktiskt ganska nöjd med dom. Igår gjorde jag och Fanny lasagne, den blev också jävligt fin. Men jag hatar och städa efter allt stök.. Hade planera dagen med mor idag, men nej så blev de ju inte. Pappa skulle med, så de blev som ica och hem igen. Men imorgon skulle vi en sväng och kolla på skor och sånt skit. Jessica skulle jobba på baren, så ska dit och ta en öl och prata skit med henne. Undra hur länge de ska ta för mig och börja jobba ?!?! Ska ta en rök nu och sen börja städa köket, hörs!
I've got some issues that nobody can see
And all of these emotions are pouring out of me
I bring them to the light for you
It's only right
This is the soundtrack to my life, the soundtrack to my life



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0