Torsdag

Igår var vi på seskis och tog nån öl och grillade. Pojkarna åkte bräda efter båten, va ganska varmt fast de blåste så mkt. Har inte tagit mig ut ur rummet än, men tänkte äta lite frukost och sen kolla läget vad folk gör. Undra om de ens är varmt ute idag, får man hoppas. Kanske man äter frukost på stan istället? Måste hitta på nå roligt med mitt hår, ser så sjukt tråkigt ut just nu. Folk säger att jag ska lägga rött men njaa jag tror som inte det. Nå vi får se. Nu på med kläderna, orkar inte sitta här hela dagen.




Jee, har gjort ganska så mkt idag. Gick till mor på morgonen och hittade min laddare som jag trofde var borta. Lånade cykeln av henne och åkte förbi Tereses jobb och tog en mer och prata lite skit. Vidare till coop och hämtade hår färg. Blev ganska bra, inte som jag hade tänkt mig men skit samma. Lite små fix och trix och nu är jag här igen. Får se vad resten av dagen har att ge. Imorgon är de fredag, undra om de är nå kul som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0