Fredag

Har typ bara tvätta dom senaste dagarna.. Fixat mat hämtat kaffe ja jag gör allt, som en liten hemmafru. Har till och med börja kliva upp på morgonen, redan vid sjutiden var jag uppe och hängde upp kläder.. Vad händer?? haha. Nej men visst har man hunnit med anndra saker, som kolla film hängt med Jenny och gubbarna. Tagit någon öl och planera in ett viktigt möte på måndag!!! nej skoja bara, de är inte så viktigt och har inte planera in det utan ska dit och prata med en tant och kolla om de behövs folk, prata med henne igår? nej dagen före det och då ville hon ses på måndag. Blir en nykter helg för annars kommer jag aldrig ta mig dit!
Mandariner är ju skit gott, och jag kan äta hur många som helst!!!
♥♥

Kommentarer
Postat av: T

Va fina ni är ;)

2011-12-20 @ 19:17:51
URL: http://ltp.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0