Onsdag natt. Verkligen!

Hej! Jag är just nu lite små full tror jag. Va som ett tag sen. Sist var innan jag kom hem, och då minns jag inte ett skit. Va full som fan, vaknade upp på en soffa?! Ba, va fan?. Minns inte ens om jag hade kul, men de tror jag? Va fan vet jag, kanske är en tråkig människa... Men idag! Fyfan, tack tack alla som va runt mig. Ni gjorde min kväll! Nu sitter jag hemma och ska sova snart. Känner att jag behöver lite sömn. Men ändå känns de som att en viss inte tror mig riktigt. Men de fixar sig, om inte? Så är de inte menigen att de ska göra det :) Saknar som vandligt och önskar en massa som inte går att fixa. Men nu ska jag sova och tänka vad som går och årna. Jävla vilken skönt kvinna jag är! Så frisk i mina unga år, hoho. DAGENS BÄSTA! Puss och godnatt, hoppa du vaknar upp lykklig för de kommer jag göra. KK och lev ditt liv ;) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0