Torsdag

Hejhej, sitter och äter lite gröt och det är så äckligt så jag vill bara spy..
På morgonen, elr ja på dagen vid två vaknade jag. Hoppade på cykeln och drog en sväng i de fina höst vädret mot salmis. När jag kom dit fick jag kladdkaka och julmust ;)

En så otroligt fin frukost men,men. Blev kvar där lite för länge så när vi skulle ut på en cigg så märkte jag hur mörkt de var plus att de regnade. Men tur så har man fina vänner som ställer upp och hämar. Huset va full i folk som var bakis och mådde dåligt, fick höra lite skandaler som hade hänt igår. Tack gode gud att jag var nykter. Till helgen hade jag också planera och vara nykter. Jobbigt och vara bakis,fyfan. BLäää äää ää ää ä .. Känner mig så ensam hela tiden, jobbigt när man är van att nästan alltid ha någon vid sig. Nu skriver vi om något annat istället, jo nu ska jag börja söka jobb på riktigt hade jag tänkt mig. Får se om de kanske blir utanför stan, hade som tänkt mig det. Inte för att de brukar bli som jag planerar men var iallafall så jag hade tänkt mig. jobbigt det blev och skriva helt plötsligt så ska nog krypa ner i min säng och kolla på nå roligt. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0