Jag gillar att du säger vad du tycker. Men det du säger att du tycker säger inte mycket!

Inte har jag inte gjort så mkt mer än att tvätta kläder och städat lite. Varit och fört hem mors cykel som jag lånade över helgen. Fick middag hemma hos mor och far, tog ut deras sopor som tack. Lekte med mina djur lite och nu sitter jag här och lyssna på massa fin musik. Är helt varm i kroppen och blöt i håret efter ett bad. Satan va skönt de va. Känns som att de börjar gå bra nu, känner hur energin börjar sakta ta sig fram i kroppen. Men jag vet, jag är inte så dum ihuvudet som vissa tror. Vet en hel del :) Jag är jävlit sugen på att hoppa på flyget elr nå jävla tåg och bara fara iväg ett tag. Kollade runt lite idag på sas och sj. Men de får bli lite senare, inte just nu. Har än lite små saker och ta itur med här istan.
Nej ska kolla runt efter någon bra film som man kan glo på ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0