Måndag

har varit och hämta ut ett paket idag, fick ett par skor av en gammal vän till mig. Jag älskar dom, fundera på om dom kanske skulle sitta fint på mig i helg. Terese fyller ju år så blir säkert utgång :)

Skulle träffa Jaana idag klockan 10,00. Var i tid och allt så kom inte hon dit! jävla skit. Helt i onödan satt jag där och väntade. Sen fick jag gå till kuben och de va lite små kallt. Skulle ha kunna åkt med mor på morgonen men nu fick jag ju en liten sovmorgon iallafall. Sitter och dricker c-vitamin och äter daim, vilken fin frukost! Daim är så sjukt gott, helt otroligt! pojkarna pratar om Thailand, fyfan så sugen man blir. Snart åker mor och mormor och morfar är ju redan där nere. Hörde att moster också va sugen. JAG VILL OCKSÅ! tycker alla pratar om att åka till thailand..

Imorgon ska Molle till veterinären, Micke skulle ta han dit. Fundera på om man kanske skulle komma med. Han hatar sånt där och han brukar känna på att nått är galet redan på morgonen. Han kommer yla hela vägen till kalix.

På fredagen hände de inte alls så mkt, kommer inte ihåg vad jag gjorde ens? På lördag var vi hem till pÄÄr och kollade hockey tog några öl sen gick vi alla över och pojkarna spelade nhl och jag fick besök av Nennisen och annisen :)

Somnade ganska tidigt och vaknade vid tio, då satt dom än och prata skit i köket. Själv var man helt slut, men somnade inte fören på kvällen. Ides inte somna på dagen skulle ju ändå upp idag. Lyssnade musik och lekte i badkaret i två timmar, sen blev de mat och wallander.

imorgon ska jag till skolan och kolla upp de sista, hoppashoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0