Onsdag

Va skit trött idag på morgonen. Har nu också lust att bara lägga mig i sängen om somna. Men sitter och väntar på att mor ska komma hem, sen blir de och äta och kolla lite papper. Har varit på Tornedalsskolan idag och de gick ganska bra tror jag. Skrev en ansökan och imorgon ska jag till af igen. Men måste kolla lite mer om ett annat skit, måste ringa dit också. Känns skit jobbigt men måste göras. Jag vill åka till Thailand nu när mor och far åker, skulle behöva lite semester tycker jag. Men nej jag blir kvar här och ta hand om huset och djuren. Men om ett år, då fyfan ska jag spara ihop pengar och åka! ska vara borta i månader och bara bada och sola. De låter fint elr? :)

nej nu ska jag sluta drömma och kolla om jag är nog smart
 och fatta vad de står i alla mina 1000 papper. Hade hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0