Onsdag

Vilken skillnad de är på af nu och vad de har varit tidigare. Förr kom jag in och så fick man skriva på papper sen va de klart. Nu fick jag reda på massa saker som händer runt om kring. Som att man kan plugga och få bidrag istället för att plugga och ta lån. Har fundera lite på de här med skolan ganska länge, och nu kanske de är på tiden att börja igen. Hoppade ju av skolan ganska så tidigt, behöver egenligen plugga upp lite.
men lat som jag är så få man ju se hur de blir. Men skulle va kul och köra något annat, än att inte göra ett skit om dagarna. De va lite jobbigt och kliva upp idag, ville verkligen inte det. Men fick en liten promenad så va någorlunda pigg när jag kom fram. Nu sitter jag hemma hos mor och har just fått i mig lite Tranbär C vitamin. De är så sjukt äkligt!! Ska ut med hunden på en liten promenad, sen får man se vad som händer. Är jävligt sugen på att köra skoter, men den är inte hemma än...

 

 


Kommentarer
Postat av: jessica

håller med om att af blivit mkt bättre!!

2011-02-02 @ 13:20:35
URL: http://jessix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0