Tisdag

Dagens på er alla. Sitter hemma hos mor och har just tryckt i mig lite mat. Lyssna på musik och funderar lite, hur kommer de här sig egentligen? orkar inte ens ta upp de, så sjukt irriterande. Sen en till sak jag blir lite irriterad på och de är hur folk tänker. Jaja, man lever ju bara engång. Men lite måste ju ändå finnas i de där huvudet. Alla gör misstag, ja visst. Men det där kan man då fan inte kalla misstag. ARG!

Skit i de nu.. Gick och la mig tidigt igår, alltså inte likt mig. Har sovit oroligt som fan inatt, Vaknat till och från hela tiden och kolla klockan. Ville bara att de skulle bli morgon så jag kunne klä på mig och promenera till kuben. Vid sju vaknade jag till och då trode jag fasiken inte att jag skulle somna om, och jag som började först nio. Men till slut somnade jag och vaknade och såg att de var ganska ljust ute? Kollade klockan, och gissa? Japp 09,00 va den. Nå skicka fort ett sms till mor, sen kläderna på och iväg. Nå kom fem min sent kanske, inte så farligt.

Idag blev de inte och räkna massa pengar utan, jag har fått göra lite pappaers arbete. Vi va på ica och handla godis och dricka till kiosken, haha. Har aldrig varit med om att folk har kollat snett på en så mkt. Dom måste ju ha trott vi va idioiter. En gubbe frågade till och med om vi skulle ha fest. Köpte en liten almanacka, svart var den och sen gick jag ett asplöven klisterlapp av mor och då blev de mkt snyggare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0