Tisdag

Hej! jag är svin trött, sitter på kuben och är sjukt sugen på mat. Jag är hungrig! jag är typ sugen på pizza elr varför inte lite tacos? thai mat skulle ju då inte heller sitta fel just nu. fyfan vad sugen jag är på nå god mat. kyckling ge mig!! Igår sku jag och mor börja med slingor men märkte att vi inte hade nå folie så då for jag och kollade solsidan istället. haha, dom är så idiotiska man kan ju inte bara låta bli och skratta.

nu ska jag egentligen sitta och fylla i massa krys och räkna dom? men jag kan inte, de kommer bara upp en massa mat i huvudet. en kyckling två kyckling ja osv..

Jag vill att de ska bli helg nu. Jag vill att de ska bli lördag! inte för att vi ska supa utan för att Terran fyller ju år. Jag vet inte än vad jag ska köpa till henne. hjälp mig någon!. Ja fyfan vilken dröm jag hade inatt, men de kan jag inte sktiva upp på bloggen. Folk skulle ju tro att jag va sjuk elr nå! haha, de är bara min sov vän som fick höra om min dröm idag på morgonen. Ska jobba vidare nu hade hejs!

brukar jag gå runt och vissa röven till folk ? :o


Kommentarer
Postat av: like i do it!

dum fråga bruden, klart att du brukar! ;] (Y)

2011-02-22 @ 09:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0