Söndag

Idag vaknade man ganska sent, somnade inte först vid 05 igår? Varit på Kuben och kollade när dom spelade, jävla skit match! Nå fick min cola och korv i allafall! Sen gick vi hit och gjorde strips och varmamackor. Kollade nån film, och nu är jag inte alls trött. Tur så har man inte nå viktigt och göra imorgon, så kan sitta här ett tag till :)



Igår firrade vi Jenna och åkte till kalix och bowlade. Tyckte de va kul, men tråkigt att jag sku ha så jävla ont i ryggen! blev som inte bättre när jag skulle stå där men tunga klot och kasta. På vägen hem i bilen ville jag bara lägga mig ner och gråta. Men tryckte i mig en liten vän så jag klarade av krogrundan. Va sjukt mkt folk som var och dansade så man hade int alls lust att gå dit ner. Men hade trevligt ändå! synd bara att vi kom så sent, känndes lite onödigt och stå i kö för att få en drink och sen halsa upp den för att dom nästan stängde på engång. Men en öl fick man ner i allafall. Fick lite stressigt efter jag hade varit på kuben igår, hann bara komma hem och

byta om nästan så åkte vi.



Sitter här med min nya asplöventröja som jag fick av min mor igår, Tackar!
och fundera om man ska ta sig till sängen och chilla där ett tag, de kommer tillbaka i ryggen nu. inte alls så kul och bli sittandes här sen, hade hejs!


Kommentarer
Postat av: en blogg beundrare

Kul att du har börjat blogga igen.. U GO GIRL

2011-01-24 @ 13:01:32
Postat av: Linda

Hehe, Tackar ;)

2011-01-24 @ 22:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0