Torsdag

Sjuk,sjukt och sjuk.. De går aldrig över! Febern kommer och går hela tiden, och jag har ont i halsen. Fick feber kvällen/natten när jag sku åka ner till stockholm, på flyget kändes de som att mitt huvud sku gå i 1000bitar! Hela dagen va bara skit, hörde nästan inte ett skit vad folk sa till mig och de va lite jobbigt. När jag skulle åka hem igen så va de en ung kille som hjälpte mig på flyget. Hade så ont att de kom tårar fast jag inte ville att de sku komma. Han försökte få mig att hålla för min näsa och blåsa ut så där, men aldrig i mitt liv att jag gör det. Vi började nästan små bråka där ett tag. Men han fattade ju att jag hade ont, så men de gick bra och jag tackade han när jag vi väntade på att få komma ur planet. Va skit snällt av han, vet inte om jag själv sku ha gjort de. Han va så ung elr ja äldre mig va han nog :)

Det är inte bara jag som är sjuk, utan min data har också nå virus! Bli så less, sku ha sålt bort skiten. Men ska ta med den till far så får han kolla på den. inte första datan som han får fixa till mig (A)



Jennifer och Anna var förbi här en sväng igår och tog en cigg.
blev frisk där ett tag, hon är så sjukt kiing! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0