Frågor.

1. Hur gammal är du om fem år?
svar: 26

2. Vem var den sista du träffade?
svar: Är med Nathalie just nu men sist var nog Malin.

3. Hur lång är du?
svar: 163

4. Vilken film såg du senast?
svar: Cast in Burlesque 

5. Vem ringde du senast?
svar: Nathalie

6. Hur löd ditt senaste sms?
svar: Tja va gör du?

7. Vad är helgens planer?
svar: Har inga planer.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
svar: smsa är alltid trevligt

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
svar: gifta

10. När såg du din mamma senast?
svar: kommer inte ihåg..

11. Vilken är din ögonfärg?
svar: Grön

12. När vaknade du idag?
svar: halv två

13. Har du nån gång hittat en katt?
svar: Nej

14. Vilken är din favoritplats?
svar: Hemlit ;)

15. Vilken plats föredrar du minst?
svar: hm, vet inte?

16. Var befinner du dig om tio år?
svar: oj, de vet man aldrig.

17. Vad skrämde dig som barn?
svar: Inget jag kommer på

18. Vem fick dig att skratta senast?
svar: Nathalie :)

19. Är du för ung att äga vinyl skivor?
svar: vette fan, men jag har inga.

20. Har du stationär eller bärbar dator?
svar: vet inte om jag har kvar min data nå mera.

21. Sover du med eller utan kläder?
svar: vet inte, så olika. dom senaste dagarana har jag sovit med alla kläder på.

22. Hur många kuddar har du i sängen?
svar: har ingen säng just nu.

23. Hur många landskap har du bott i?
svar: ett

24. Har du någon gång spytt på någon?
svar: säkert

25. Föredrar du skor, strumpor eller skor?
svar: typ skor och strumpor

26. Är du social?
svar: nej

27. Din favorit glass?
svar: äter inte glass

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
svar: åka till Thailand med mina vänner.

29. Tycker du om kina mat?
svar: jo

30. Tycker du om kaffe?
svar: börjar må dåligt av det.

31. Vad dricker du till frukost?
svar: Äter inte frukost

32. Sover du på någon särskild sida?
svar: nej

33. Kan du spela poker?
svar: har gjort de några gånger, men inte nå jag är bra på.
Fattar typ inte ett skit av det.

34. Tycker du om att mysa?
svar: beror på vem de är med.

35. Är du en beroendemänniska?
svar: haha, vilka jävla frågor!

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
svar: Japp

37. Vill du ha barn?
svar: inte som jag ser på de just nu

38. Kan du några andra språk än svenska?
svar: Finska så där jätte lite och så engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
svar: Haha, ja några gånger.

40. Föredrar du havet eller pool?
svar: både och

41. Vad spenderar du helst dina pengar på?
svar: massa skit bara

42. Äger du dyra smycken?
svar: Nej

43. Har du någon gång testat narkotika?
svar: ja

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
svar: en macka

45. Vem är den roligaste människan du känner?
svar: svår fråga

46. Välj ett ärr på din kropp?
svar: På mitt knä, som jag fick när jag flög av en vespa. 

47. Vad har du för ringsignal?
svar: bruce springsteen - i ́m going down

48. Har du kvar klädesplagg från du var liten?
svar: tror int de.

49. Flirtar du mycket?
svar: aldrig

50. Var togs din fb profilbild?
svar: hemma hos Nathalie

51. Kan du byta olja på bilen?
svar: Japp de kan jag allt.

52. Har du fått fortkörningsböter?
svar: nej, har inte körkort ens

53. Vilken var den senaste boken du läst?
svar: om jag kunde drömma.

54. Läser du dagstidningar?
svar: kan hända ibland

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
svar: nej

56. Dansar du i bilen?
svar: ibland brukar vi de

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
svar: oj, svår fråga

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
svar: Hej =) <3

59. När var du i kyrkan senast?
svar: de kommer jag då inte ihåg.

60. Vad gjorde du igår?
svar: Jag var med Nathalie och Malin.

61. Hur många har du sovit med i samma säng?
svar: oj vi var säkert 15 st i nennis säng när hon bode i lyan

62. Hur många vänner har du på fb?
svar: 208st

63. vad gjorde du för ett år sen just nu?
svar: jag var säker full

64. hur ser håret ut?
svar: mörkt och i en svans just nu

65. Vem ringde dig senast?
svar: Antti

66. sommar eller vinten?
svar: sommar

67.har du djur?
svar: har haft

68. vad för djur?
svar: tre katter. två hundar. hamster två st. ninis en.

69. har du en bil?
svar: nej

70. lever du imorgon?
svar: de vet man aldrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0