söndag

Synd att jag inte kan tänka klart ibland. Men just nu skiter jag ide :)
Känner mig glad, och tänkte försöka sova här nu. Imorgon ska jag förbi banken och göra bort lite små saker. Ska dra med Nathalie till farbror polis, och ta lite bilder.



Vad hände igår egentligen? Jag for med mor till moster. Va där ett tag tills pojkarna hämtade upp mig. Planerna var typ att åka till stadshotellet. Men vi fick med oss Nathalie och drog till Umppis istället. Där inne hände det saker. Men inget jag orkar sktiva ner just nu. Satt hela natten och umgicks med folket, medans balens dröttning låg och sov djupt. När vi kom hem till Nathalie igen så drog vi iväg igen och käkade för fullt på frasses med Peter. Blev lite skit prat och vi fick en vin flaska som tack för att vi slängde han till luleå. Har varit förbi Jessica idag också- Grattis,Grattis! Hon fyller hela 20 år idag! Hann till och med mysa ett tag med våra vänner som stog på länsiranta. äh, orkar inte skriva nå merta nu sova Pusshejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0