Hey, why you keep screaming at the top of your head?



Fast att jag skulle beöva gå till apoteket och hämta ut dom där pillrena så, nä jag orkar fan inte. De känns att jag har haft en jobbig natt, har så sjukt ont in my forehead. Jag fryser så jag stängde dörren och tände en massa ljus runt i rummet, nu väntar jag bara på värmen. Annars blir de att lägga igång bastun och ligga där ett tag.

De känns onödigt och gå ut ur huset, de är onödigt att göra ett skit tills dagen närmar sig. Jobbigt och vänta när man inte ens vet vilken dag de är. Jag vet inte hur länge jag kommer få vänta. Hoppas de inte blir många sömlösa nätter för de orkar jag fan inte med. När dagen äntligen är här så har jag bara två månader att räkna ner. Sen har jag bara 1098 dagar och räkna ner för helt befrielse. jag längtar..

Du måste komma och hälsa på, jag ångrar mig för varenda ord jag har sakt att jag klarar mig! För jag gör inte det. Jag kommer aldrig palla att sitta där helt ensam. Jag är rädd att de inte kommer och funka, har aldrig varit med om de här tidigare. Jag är rädd på riktigt! Jag trode jag va stark och klarade av allt själv, men nu inser jag själv också att jag inte kommer göra det. Du är den enda som vet.. Nu fattar jag inte hur jag bara ha kunnat stänga in allt, och bara låtsas att de inte fans. Att de inte fans en rädsla. Men ändå är jag glad att jag inte har varit svag hela väntan för de skulle jag aldrig ha klarat av. Men nu hoppas jag bara att dagarana gå fort så jag får göra bort de, och komma tebax. Jag har aldrig kännt mig så svag i hela mitt liv, jag vill bara bli jag igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0