Fredag morgon

Jag är inte ens trött, men är lite små sugen på att lägga mig i sängen och mysa lite. Har just kommit hem till Nathalie och jag har fått någon jävlig hosta. Lite små irriterande.. Nathalie fixade mat till oss vid 6 tiden sen skulle vi fara och fiska, men de gick inte så bra. For till shell och var lite små jobbiga sen for vi till torneå och kollade runt på lite olika plattser. Sen köpte vi korv och for och grilla typ vid tre tiden, de va lite små fint. Antti och Nathalie for ut med båt, och de gick lite så där haha. va på ön och kollade in nå bastu sen såg vi två älgar som va på morgonrunda, fyfan va stora dom va. Nej jag fryser och skiter i de här nu, hade hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0