Lördag morgon

Imorgon kommer ångest och noja
Kryp nu in i din gömda lilla koja.

KAN INTE SOVA. Är pigg (host) som FAN, och börjar bli lite små irriterad.. Orkar inte gå upp och hämta min lilla ask. Är hungrig också, vill bli fet. Tycker de är lite små mysigt, elr skaffa ett litet husdjur man kan mysa med. Tro mig inte fel där nu, bara dom smarta som fattar vad jag menar. (host) Tydligen är inte du en av dom! (host,host) Kanske tycker om att mysa med feta saker. Kallar dom saker bara så ni vet, fast dom inte heter saker utan MÄN elr så Apor och så kan man säga grisar elr möss? varför inte? SJUK! Jag tror jag har gått och blivit sjuk nu fan. 1..2..3..(host) JAG ORKAR FAN INTE VARA DE NU. (host) har ej tid. vad har jag annars för mig? inte ett skit, just de fan. Hejhej, jag har så sjukt tråkigt just nu också. Hejdå! (HOST,HOST)

fråga inte, för jag vet inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0