Måndag

Hey Hey! Idag ville jag inte alls kliva upp ur sängen. Jag ville drömma klart, och se vad dom väntade där nere på mig. Är skit nyfiken på vad som skulle ha hänt om inte af skulle ha ringt. Fan vad jag bara surar på bloggen. Kollade igenom nyss och de är bara en massa skit. Men sen slog de mig, att de enda gånger jag sitter vid datan och skriver här är när jag är helt ensam och mår som en påse skit. slut med det! Fast när jag har fullt upp så hinner man aldrig skriva. Haha. Men idag har jag planera att ta en långa runda med hunden, orka sitta och dega och sura hemma. Inget blir bättre av det :)

Saknar så sjukt mkt..


Kommentarer
Postat av: Jaana

Ta dagen som den kommer! Inget blir bättre av att sura o dega. Lev livet nu. Du har allt framför dig :) Var inte pessimistisk utan vakna med ett leende på läpparna o tänk att du kan göra vad du vill...för det kan du!!! Det du saknar...åk dit eller gör det! Stanna inte upp! Bit ihop o kämpa. Var bara dig själv o sträva efter det vad du vill ;) Håller tummarna för dig ;)

2011-05-30 @ 23:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0