Onsdag

Vaknade upp när min far kom in i rummet och skulle lämna av mina brev. Kollade vad klockan va och shit va länge jag har sovit. Skulle kolla bb igår, men somnade med datan i famnen. Vaknade ju att min far kom in med post till mig, och gud vad jag har gråtit när jag öppnade och såg va de stog i dom. Fick brev från Igge och Maria, de är lite speciellt att få från Maria :) Med hennes svenska och ja bara hela hon, en sån sjukt fin människa.

"Vi saknar dig
Månda kramar
Från Jennifer och Maria"

Va som en lite överaskning. För fick bara ett brev, men Maria hade laggt sitt brev i Igges kuvär. Hon hade till och med laggt ett litet frimärke på kortet.HAHA. Shit vad jag saknar Flickorna!

"Lilla Jennifer Kryper, spottar och vinkar. Lika glad som alltid."

Sjukt att jag inte får fara och hälsa på dom :( Skulle fan kunna sitta på bussen ända tebax dit för att få se lilla Jennifer krypa och spotta. Nä nu börjar jag gråta igen.. Sjukt hur man kan fastna för vissa så jävla hårt på bara två månader!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0