Onsdag

Har varit lite små sliten idag, men tog mig ut och sola med mor. Sen for vi hem och fixade lite mat och så blev de att fara ut med Nathalie en sväng. Var hem till henne och åt laxsoppa skit fin va den, de va hennes mor som hade gjort den. Imorgon ska jag hjälpa min mor med hennes hår, sen skulle vi typ äta pizza hemma hos moster? men får se hur de kommer och gå för lilla mig.. Kollade bb och där satt dom och tryckte i sig pizza, fyfan va nice.
Jag tänker nog för mkt, ibland så mkt så att jag inte att sova om nätterna. De är så mkt jag vill, men som aldrig blir av.  Imorgon ska jag också prata med den där tanten, döda mig. Jag vill inte nå mera, jag vill som bara göra nå bara av allt de här men inte på de där viset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0