Jävla cp torsdag natt!!

Hej! Hoppas ni mår bra, för de gör då fan inte jag. Sitter här hemma hos mor och far och är skit irriterad på allt just nu. Kan inte sova och har ont som fan i halsen och huvudet. Skulle försöka på och skriva en jävla cv. Jag menar hur jävla svårt kan de vara? Hade lust och slänga ut datan och typ pissa på den! låter inte alls så dumt just nu. Tycker syn om min mor som måste gå runt och ha mig som dotter som inte ens kan skriva ett jävla cv.. Nänä, men då skiter vi och skriver den där JÄVLA cp saken fan. Då skickar vi bara ett personligt brev elr va fan de heter. Ja, Hej, Linda Aidanpää heter jag. Efter de tog de som stop, jag fattar inte ett skit. Allt låter ju så brutalt löjligt. Jag fattar som inte ens vad man ska skriva?! Jag blir så arg när jag försöker och inte kan, så jag har bara lust och lägga mig ner på golvet och gråta. Har så lätt och bara ge upp, Japp sådan är jag. Jag bara ger upp, mkt lättare trycker jag. Jag fyller 21 om typ 19 dagar? och jag har aldrig i hela mitt liv haft ett jobb, jo förlåt mig ett har jag haft. När jag satt inne så hade jag ett jobb. Shit mitt första jobb, JAG HAR HAFT ETT JOBB! Till den fan behövde jag då inte skriva nån jävla cv.. Jag ger upp för allframtid hade hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0