Torsdag



Drömmde inatt att jag fick panik och skulle dra ut staven, men de gick inte så fick som mer panik och slet ut den och de börja blöda som fan. Vaknade upp och hade skit ont i tungan och började undra om jag hade dragit i den i sömnen? men tror fan inte det, elr jag hoppas fan inte det i allafall. För nu gör de inte alls ont va som bara när jag vaknade.

Jag är skit sugen på att festa. Men när man borjar tänka efter vad man skulle kunna göra, så går som suget över. Den här stan är så sjukt tråkig. Hoppas dom där pengarna kommer snart sen ska jag nog dra från stan. För de här är inte alls nå trevligt. Samma folk och samma skit hela tiden.

Elr va fan lika och supa som fan till på lördag för då kommer ju världen gå under vid 18,00. Vade inte så? Tror fan inte på de där, och om de är sant så tycker jag att de är lite synd att alla som står mig nära inte kommer att vara i stan..

Oj skulle vara hos den där tanten för 15min sen, nå skit samma. Ska fixa håret och sånt skit sen vänta på mor. Ha en underbar dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0