Fredag

Fint väder ute och jag sitter här och väntar på att den där skit videon ska laddas ner. Bode egentligen klä på mig och ta en runda med hunden. Känner mig så sliten och trött idag, fick sova kanske två timmar inatt.. Men snart är den klar och då ska jag vakna upp till kim's workout video. Sen ska jag tvätta lite så man har kläder till imorgon, va fan ska man ha på sig på ett dop? Minns inte alls vad jag hade när Linus hade dop. Måste googla de där, haha. Är skit dåligt på sånt. Sen nästa helg kanske jag ska på ett till dop i kalix, måste verkligen söka upp nå bra. Sen måste jag städa mitt rum, de är skitigt överallt!! Kisu tog sig upp i sängen idag på morgonen, inte alls trevligt när man vet att han släpper så jävla mycke hår.. Ska lyssna klart på Mr. Rager och sen träna lite hade hejs!

Hey, Mr. Rager, Mr. Rager
Tell me where you're going
Tell us where you're headed
"I'm off on the adventure"
Mr. Rager, tell me some of your stories
Tell us of your travels.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0