Lördag, Godmorgon!

Idag har vi alltså dop. Jag vet inte vad jag ska ha på mig och de där med och måla naglar igår gick ju inte helle som planerat. Var förbi och hjälpte Kenny och städa huset istället, sen kom kusin på besök och tog en cigg. Slutade med att pojkarna hade poker kväll och jag hade så mycket energi så var nästan på väg och dra med Terran på krogen! Elr hade iallafall lust med det. Kollade family guy när jag kom hem och sen somnade jag efter rebenen slutade göra ont. Nu gör inte dom ont utan röven, har så sjuk träningssvärk. Efter dopet blir de att dra sig till kuben och jobba.. Känner mig inte alls taggad till det. Vi ska ha pubafton så får se till och inte dricka för mkt, haha! Nu ska jag äta frukost och försöka se vad hunden har fått i munen, hela hans nos är svullen :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0