Måndag

Drömde om min farfar som är död inatt.. Han var verkligen död! Vi skulle ha begravning med öppen kista, fick se han som jag alltid har kommit ihåg han. En stor och fet gubbe, när jag sists såg han vi liv så var han så smal såjag kännde inte igen han när jag kom in på sjukhuset. I min dröm så hade vi som inte planera begravnigen, utan jag gick som bara in i ett hus och så kom de folk in med kistan. Dom öppnade en liten lucka så man skulle få se hans ansikte och jag började gråta på engång och ville inte vara kvar. Hann inte se just då ansiktet men efter ett tag så var de en mamma som ville att hennes barn skulle se, så hon öppnade igen och då tog jag mod och gick fram och såg han. Kunnde inte vara kvar i huset så skulle gå ut och i hallen så hörde jag konstiga ljud som kom från graderoben så jag öppnade den och där låg han, helt blek och vred och vände på sig. Blev skit rädd och sprang ut därifrån. Resten av drömmen funderade jag hela tiden om de kanske var så att han inte var död utan levde på riktigt.. Va inte alls trevligt och vakna upp och fatta vad man just hade drömmt om. Saknar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0