Onsdag

Vaknade vid två tiden och de va jävligt skönt och få sova ut lite. Kommer inte ihåg vilken tiden jag somnade men var ganska så sent tror jag. Kollade en film som en vän tipsade om, men somnade efter halva kanske. Så blir och kolla resten idag. Varit och ätit på Milano nyss och nu sitter man hemma igen. Måste ringa några samtal och sen fundera jag på att trycka på mig varma kläder och ta en runda runt industriområdet med hunden. Det blåser ju så jävla mkt där ute.. Inte alls kul. Undra om man ens kommer höra nått från min mp3, tycker den har så dåligt ljud.
Tycker de är bäst och gå ensam elr med hunden. Fast när man är med någon annan och går så glömmer man bort tiden och helt plötsligt så har de gått två timmar. Men jag gillar de bäst och gå ensam, man hinner tänka på så mkt och komma på en och annan bra ide. Sist jag skulle gå runt industriområdet så "vaknade" jag till vid närsta. Oj, hade glömt och svänga av. När kommer den här känslan försvinna? Nej här kan jag inte sitta och dega, måste röra på mig kommer inte kunna sova inatt annars. hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0