Tisdag

Yes, då har man mobil igen. Fick några dagar mobilfritt, och de va inte så fel. Men jobbigt när man är van att kunna ringa och skriva sms hit och dit hela tiden. Mitt nya nummer börjar med 070? sjukt, va några år sen man hade det. Var en sväng till af och hämtade lite papper, sen tog vi en sväng till rajala och drack kaffe och varmchoklad. Mysigt nu när det är så kallt ute och dricka varmchoklad. Synd bara att de är så mkt socker ide.. Har ätit en halv bit blodpudding idag, inte de godaste men mycket nyttigare än korv och makaroner!! och nu snart ska jag dra och dansa lite zumba med Mor och Karina. Var ju skit länge sen man rörde på sig, och sen kanske man får de lättare och sova på nätterna när man anstränger sig lite mer på dagarna. När jag muckade för typ 5 månader sen? så vägde jag 57kg de är ganska mkt, men har gått ner en hel del efter de. Nu ligger jag på 49 och hade tänkt börja träna lite smått. Får se hur länge man kommer orka med det, har ju inte gått så bra dom senaste gångerna man testade! haha. Nej måste byta om nu ska dra snart, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0