Tisdag

Jee hoppas alla får en trevlig alla hjärtans dag idag!! :D
♥♥
Än så länge har min dag varit ganska fin, så hoppas bara på att resten av dagen också blir det! vid tre tiden kommer min mama och hämtar mig, då ska vi åka hem och sen senare ska vi fara över till min mormor som fyller år idag. Grattis Biaaaaa på din dag! haha, bajs mommo! ^^
Andra dagen nu jag inte har så där dö ont i ryggen. De går bra nu! Tog mig på stan en sväng och gjorde lite saker jag borde ha gjort för ett bra tag sen. Pinsam men om man måste så måste man.. Vet aldrig vad jag ska skriva här. De jag egentlige är på väg och skriva är för privat och dela ut till er alla läsare så de blir bara massa skit, haha. Jo fan inatt var jag på väg till Thailand, jappjapp. Men jag tog mig inte så långt. Och mina planer var att jag skulle åka ner med en tom väska så jag skulle ha plats att shoppa massa skit hem sen. Men som sakt så vaknade jag just när planet skulle lyfta. Så typiskt! De roliga va också att man fick inte gå på planet om man inte hade ätit så vi va tvungen att trycka i oss massa mat före ?? Hatar och vänta.. Ska spela lite på fb till hon kommer hörs!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Drömde för någon natt sen att jag var i Turkiet, fyy när jag vaknade :/ less när man märker att man bara drömt! :D

2012-02-14 @ 14:44:31
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0