Lördag

Hela dagen igår hjälpte jag Sebastian och hans mor att fixa i lägenheten. Var på Ikea och hämtade lite saker och gardiner köptes. Blev riktigt snyggt, skulle lätt kunna slänga ut han och ta över skiten! heeheee.. Nej där skojade jag bara. (Var bara tvungen att skriva, folk tar ju allt så fel.) Nå vi hade ganska mysikgt med helt slut blev jag när vi var klara. Öppnade en öl och Juha kom och käkade lite köttbullar, och Claus kom på kaffe. Taina råkade få med sig min mobil till nikkal, men var och hämtade den lite senare. Vid typ 12 så var vi tillbaka hit och kollade en film och jag drog fram min virknål och började på min halsduk. Satan i gatan vad jag började sakna alla brudar :(
Tog ett tag innan jag fick början att funka, satt och funderade på hur juum gjorde och till slut fick jag den. Skit glad, men fick inte samma reaktion igår som första gången jag klara det. haha! Men man kan ju inte förvänta sig så mkt.

Vakande upp idag vid åtta tiden av en mardröm, om jag ska vara riktig ärlig så vaknade jag med tårar i ögonen. Fan de är anndra morgonen nu jag vakanar upp och mår riktigt skit. Det fula är ju att jag pinar mig igenom hela drömmen.. Men de var ju bara en dröm ändå, men när man just vaknar så är de fan inte så kul. Nej nu orkar jag inte skriva nå mera hörs!

Kommentarer
Postat av: Terese

Tja mongo!! när ska du komma och hälsa på mig ? miss u ;P

2012-01-10 @ 21:39:18
URL: http://ltp.bloggplatsen.se
Postat av: Linda

ne men hejsan prinsessan, jag hade tänkt att planera in en helg och komma. Men va inte så säker på att du blir av med mig sen ;) ne skojar bara. Ska bara ta och bli frisk så kommer jag. saknar dig också!!!

2012-01-11 @ 17:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0