Onsdag

Känner mig nöjd som fan just nu. Men ändå är de nått som saknas kan inte riktigt slå på vad de kan vara. Terran är utanför stan igen. Vi hittade på lite hyss men de kommer mer sen när jag ta bussen in till luleå och river ner din lilla lya ;) Ska planera in nå riktigt galet när du som minst vill ha dit mig..
2012.. Vad önskas? Ett helt nytt år med ett lyckligt slut. Men men visst 2011 var kanske inte de bästa året för mig, har gått igenom ett och annat. Men de sägs ju att, ett nytt år ger nya möjligheter! Så nu jävlar Linda ska du söka upp dina krafter och göra allt för att göra de nya året till de bästa året någonsin! heehee, vi saktar ner lite här nu. Så jävla lätt och tänka och säga, men att göra ja just de. orkar inte börja bygga nå mål, jag tar dagarana som dom kommer och försöker göra de bästa ut av det. Jag trivs just nu som jag har det, visst man söker sig alltid bort. Men jag har börjat inse att de jag gör just nu är de jag vill. För om de skulle ha varit så att jag skulle vela flytta så skulle jag ha gjort de för länge sen. Men jag vill inte så därfär jag är kvar. Kan inte säga vad de är som får mig att stanna men de är något som en dag kommer bli fina minnen. ♥
Jag är lycklig just nu fast det inte har förändras så mkt från några månader tillbaka. Har bara ändrat mitt tanke sätt och fått en litet putt från någon som är helt underbar. Fast de har tagit lite tid och förstå, så nu känns de som att ingen kan få mig att kliva ner från mina rosa moln. Det tog ett tag, men när man börjar inse så blir man nästan lite rädd för sig själv. Det finns så mycket kärlek runt om kring en som man aldrig har sett förut. Avslutar mitt innläg med att jag ska ställa mig i köket och steka korv riktigt knaprigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0