Måndag

Min mor och far är hemma. Gillar som fan!!
Har mått lite sjukligt idag, kallsvettats och ont i huvudet plus feber. Men har ändå städat lite, varit med mor till ica. Till och med varit över till kjell och bia och ätit bulla. Alltid när jag är sjuk så får jag så mkt energi i mig? jag fattar inte. Kommer inte kunna sova inatt är inte alls trött, skulle kunna dra ut och dansa hela natten!! Tänkte lägga upp lite bilder på saker jag fick från min mor och far idag. Men först en bild som verkligen får mig att se sjuk ut, hahah!


Känner att de inte än någon ide att börja sola så länge min mor är så här brun!
För jag blir verkligen inte så där brun :)




Sen hade pappa köpt 14st ray-bans till mig, och jag som bara ville ha ett par?
fast innan dom ens hann ta sig hem så hade dom gett bort två st till maria, och mostar va förbi så gav ett par helt röda till henne :) elr hon fick välja vilka hon ville ha. så klart! (fyfan va varmt de är här! kan inte ens tänka rätt..) Sen fick jag en väska, massa sommar byxor typ och skor! Ett armband som ni ser på den första bilden, kanske inte den bästa bilden men gillade den i allafall :)



nice (Y), vill att de ska bli sommar nu :))

hade en bild på min rosa klocka, men hittar inte den nu :/ skit samma, ska röka nu så hörs vi någon annan dag när jag har nå att komma med HörS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0